Gå til innhold

Hva får du i julegave fra jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jeg fikk en julestjerne fra jobben i dag, jeg. Har bedre ting å gjøre enn å gå og surmule fordi "alle andre" får mye finere og dyrere ting....

Hvem er det som surmuler???

Gått dårlig med typen eller, siden du er så jævla gretten?

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• astridny

3

• soleil

3

• fresja

3

• maiken76

3

Mest aktive i denne tråden

Har du kjent den rare lukta fra manpower-bagen? Bor nemlig sammen med en som jobber i manpower, og det lukta ekkel ny bag i hele stua i går. Men fin var den.

Jeg jobber i staten, og får selvsagt ikke julegave i ordets rette forstand. Men jeg får fri på julaften og nyttårsaften uten å måtte bruke avspasering eller feriedager, det er jeg veldig glad for :)

Jeg trodde først det var en vanlig sportsbag, men joggu var den stor! Rene kofferten!

Jeg har ikke tenkt over lukta fra bagen, men nå lukter det stearinlys og ødelagt kjøleskap i leiligheta våres fra før, da. (Ikke har vi lamper og ikke kjøleskap- hehe)

Yes! I dag får jeg tilkjørt nytt kjøleskap!! Yohoo!!

Har ikke fått min ennå, men regner med det blir noe småplukk (krus e.l.). M.a.o ikke noe å rope hurra for.

Sambo derimot har fått en kasse med mandariner, en tine med bl.a. rødvin, fenalår, sjokolade, sylte, ost, kjeks etc. I tillegg pleier de å få en litt fin ting, f. eks tinnfat, krystallbolle e.l.

Vi var ute og spiste på restaurant m/ ledsager for noen uker siden. I tillegg pleier vi å få en liten gave til 2-300 kr. Koselig, synes jeg!

I tillegg fordeler vi dagene de to neste ukene, slik at bare én er på jobb hver dag, og de andre kan ta fri. Dermed får jeg fri hele neste uke + mandag 29., jobber 30. og 2. Og vi kan reise på juleferie i helga :-)

Annonse

Vi har nemli julelunsj lille julaften med massevis av god mat, både varm og kald, øl og akevitt... : )

Og så har vi nyttårsfest i januar med tre retters middag med drikke + kuponger til noen drinker.. Koster bedriften en hel masse! Så jeg bør ikke klage... : ) Bare synes det var lite med konfekt i forhold til tidligere - bortskjemte er vi!

Jøss!

Hva i helvete jobber du med?

Gjest Pricilla

det har det, men jeg gav deg vel bare svar på det du spurte om. Ja, jeg syns du er en smule kravstor.

Synd for deg at kjærliken går dårlig da, men du trenger ikke la det sure humøret ditt gå utover meg fordet.. kjiping!

Gidder ikke sitte å surmule skrev du nemlig, akkurat som om jeg gjør det.. Slem er du! SLEM!

Neida.. God jul, og lykke til med typen da... :)

Gjest Flørten

Jobber på kontor.. mer får du ikke vite!

Det forstår jeg.

Du... jeg er ny her inne, og hver gang jeg har skrevet noe (hvilket jeg gjør ofte til alles store jubel) så pakker trådene seg ut. Det er jævlig irriterende. Hvordan unngår jeg det?

Gjest strandhai

Synd for deg at kjærliken går dårlig da, men du trenger ikke la det sure humøret ditt gå utover meg fordet.. kjiping!

Gidder ikke sitte å surmule skrev du nemlig, akkurat som om jeg gjør det.. Slem er du! SLEM!

Neida.. God jul, og lykke til med typen da... :)

okei da.....så er jeg litt deppa....da hjelper det å la det gå litt utover andre, og denne gangen var det deg. Sorry....

Har fått julelunch, konsert og julebord - og 2 julegaver jeg ikke vet hva er - og så en bag - tror jeg (fra vikarbyrået) De fast ansatte fikk en ekstra julegave (stor) - men vi vikarene fikk ikke den (selv om jeg har jobbet her i 3 år....

MEN - tror vi har fått såpass mye at vi bør være fornøyd..

PS: Ja - en halvmeter med karameller (stooor eske) fikk vi også :)

Jeg fikk en bag fra Manpower. Fra kommunen tviler jeg på et jeg får et kort, en gang.

Trengte bag, så jeg ble kjempeglad :D

Da røpet du hva jeg får fra Manpower... :) Ikke at det var så vanskelig å gjette, men jeg sparer det til julaften - hehehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...