Gå til innhold

Julegaver til svogere/svigerinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke broren min gift enda, så hva jeg gjør når de tid kommer vet jeg ikke. Men samboeren min kjøper en liten gave til sin ene svigersøster, eller noe felles til henne og mannen, de har barn også som han kjøper gaver til.

Skrevet

Gjør det på hans side, men ikke på min. Min side velger heller å gi noe ekstra til barna.

Har prøvd å få siden hans til å slutte å, men de gir seg ikke. Sier det blir så lite gaver ellers.

:o)

Gjest Pricilla
Skrevet

ja, i år kjøpte jeg parfyme til svigerinna mi, og massasje apparat til broren min siden han har så stive skuldre..

Eller så kjøper vi felles til par, hvis det er noe som passer for dem.. I fjor fikk broren og dama tøfler begge to.

Skrevet

Bare til ene svigerinna mi som ikke har barn enda.

Ellers er det bare barna som får gave.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...