Gå til innhold

Bare jeg som blir glad for konfekt?

Anbefalte innlegg

Gjest sjokaholia
Skrevet

Jeg har inntrykk av at konfekt i julepresang er en meget utakknemlig gave.

Selv faar jeg vel 3 eller 4 esker med diverse sjokolade, og jeg maa bare si at jeg blir svaert glad for disse, jeg!

Koser meg storartet i vinterkulden med sjokoladen jeg.

Hva med dere?

Er konfekt kjedelig aa faa?

Videoannonse
Annonse
Kizza1365380506
Skrevet

Vi får også konfekt på jobben. Av kolleger som synes vi gjør en god jobb. Jeg er kjempetakknemlig. Ikke at jeg liker konfekt men for at vi får den oppmerksomheten.

Mvh

Skrevet

Jeg synes ikke konfekt er kjedelig å få, konfekt er godt og noe i allefall jeg ikke pleier å kjøpe til vanlig. Er det virkelig god belgisk konfekt blir jeg ekstra glad, men sier ikke nei til de man får på Rimi heller.

Skrevet

Ikke på noen måte ! Litt for mye sjokolade er litt i orden sies det :o)

Skrevet

Konfekt er ikke kjedelig. Det er rådigg.

Jeg fikk forreste en god, gammel. tradisjosrik juleglede levert på døra i dag. (Ja, sånn skikkelig "bestemor-blomst") Jeg har før fått massevis av disse evindelige kjedleig julestjerene, men en sånn "blomst med blomster på" var moro å få. En liten genistrek kaller jeg det.

Skrevet

Vi får også konfekt på jobben. Av kolleger som synes vi gjør en god jobb. Jeg er kjempetakknemlig. Ikke at jeg liker konfekt men for at vi får den oppmerksomheten.

Mvh

mvh?

hø.

Har du blitt høflig nå, eller erre bare jula?

med vemmlig hilsen,

Kizza1365380506
Skrevet

mvh?

hø.

Har du blitt høflig nå, eller erre bare jula?

med vemmlig hilsen,

Kjære Vincent.

Jeg er altid meget høflig.

Ærbødigst hilsen

Skrevet

Kjære Vincent.

Jeg er altid meget høflig.

Ærbødigst hilsen

Slik underdanighet ser man meget alvorlig på.

Deres,

Kizza1365380506
Skrevet

Slik underdanighet ser man meget alvorlig på.

Deres,

Vel man har da diverse diagnoser. Underdanighet kan meget mulig være en av dem.

Deres underdanige

Skrevet

Jeg fikk forreste en god, gammel. tradisjosrik juleglede levert på døra i dag. (Ja, sånn skikkelig "bestemor-blomst") Jeg har før fått massevis av disse evindelige kjedleig julestjerene, men en sånn "blomst med blomster på" var moro å få. En liten genistrek kaller jeg det.

Ialefall i kveld.

Kråka pakker som om det var livet om å gjelde.

Hu' skal på familiejule-ferie alene. Avreise er forskyndet med to døgn, dvs i morra tidlig (!!!!).

Det passer meg drit-dårlig.

Jeg er sur. Møkksur.

Skrevet

Vel man har da diverse diagnoser. Underdanighet kan meget mulig være en av dem.

Deres underdanige

I dette forum kan det være rett diagnose. I forum 4 kalles det helt noe annet.

*Blå!!!*

Kizza1365380506
Skrevet

I dette forum kan det være rett diagnose. I forum 4 kalles det helt noe annet.

*Blå!!!*

*Blå* Hæh...

Mindre begavet jeg tror jeg

Uten hilsen

Kizza1365380506
Skrevet

Ialefall i kveld.

Kråka pakker som om det var livet om å gjelde.

Hu' skal på familiejule-ferie alene. Avreise er forskyndet med to døgn, dvs i morra tidlig (!!!!).

Det passer meg drit-dårlig.

Jeg er sur. Møkksur.

Forklarer jo alt!!

Mvh

Skrevet

*Blå* Hæh...

Mindre begavet jeg tror jeg

Uten hilsen

UIttrykket "blå" er et mye brukt uttrykk blant underdanige på forum 4. Jeg tar selvsagt forbehold om at jeg er rett informert. Jeg har ikke den, eller den motsatte intersessen.

Skulle du imidlertid treng et nummer kan jeg stå til rådhet.

Det er fritt valg på valgfri hylle:

http://icd.web.med.uni-muenchen.de/ALL/A00-Z99.html

fortsatt

Deres,

Skrevet

Forklarer jo alt!!

Mvh

Huff ja. Særlig dagen før mensen.

Skrevet

Jeg har aldri fått konfekt, men spiser godt av andres esker. Kan liksom ikke sette konfekt på ønskelisten heller ;)

Skrevet

Jeg er glad i konfekt, fenalår, elgstek, oksestek .. you name it .. som julegaver.

Bare ikke pakk inn is og legg under juletreet :I

Skrevet

Jeg blir ikke hoppende glad hvis jeg får konfekt. Men det kommer sikkert av at jeg ikke har så voldsom trang til søtt.

Skrevet

Ja, har du sett på maken, en plante med blomster på. Pass på så den ikke visner da ;o)

Skrevet

Det spørs litt hvem som gir det! Synes jeg da. Synes det er hyggelig fra onkler og fettere og slikt, gamle tanter... synes det er kjedelig fra kamerater som i panikk har rasket med seg en eske på bensinstasjonen da han oppdaget at han fikk gave fra meg...

Og iallfall for oss som ønsker oss penger til jul, så er det kos med en sjokolade som pengene sitter fast i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...