Gå til innhold

Hva er et must å ha på julefest?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva forventer du å se på bordet når du er invitert på nissefest/julefest?

Fortsetter under...

Skrevet

Er det på kveldstid? er det arb. dag dagen derpå?

Gjest Pricilla
Skrevet

Er det på kveldstid? er det arb. dag dagen derpå?

Kveldstid.. Nisse-bursdagsfest.. Eller forspill da, vi skal ut etterpå.. Skal ha gløgg som velkomstdrink, men trenger flere ideer..

Skrevet

Kveldstid.. Nisse-bursdagsfest.. Eller forspill da, vi skal ut etterpå.. Skal ha gløgg som velkomstdrink, men trenger flere ideer..

Nå blir jeg rimelig forvirret. Jeg trodde det het forspill om sex og vorspiel om fest.

Er jeg nødt til å henge meg opp i det? Ja, selvsagt.

Gjest Pricilla
Skrevet

Nå blir jeg rimelig forvirret. Jeg trodde det het forspill om sex og vorspiel om fest.

Er jeg nødt til å henge meg opp i det? Ja, selvsagt.

ja, kunne jo ikke forvente noe annet av deg da... : )

Skriver forspill som det sies jeg! Er vel ikke noe norskt ord som er vorspiel?

Er jo forspill til en bytur da! Så det så! jeg SIER og SKRIVER hva jeg vil! Dumma... : )

Gjest Tutleguri
Skrevet

Hadde ikke forventet mer enn den gløggen - bare gløgg alene blir man jo så lykkelig av (så sant den er godt dynka med rødvin, naturligvis).

Men hva med rømmegrøt og spekemat? Det må da være god nisseføde? Eller bare spekemat, for den saks skyld, med litt flatbrød attåt?

Annonse

Skrevet

Gløgg som du sier. Og som du fikk forslag om; spekemat. eller evt. pai m/salat og loff.

Spørs jo litt hvor mange dere blir.

Gjest god fest, da:)
Skrevet

Appelsiner/mandariner, nøtter, rosiner, fiken, dadler, noen småkaker/smultringer, kakao, twist..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...