Gjest Harry123 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet hvilke typiske symptomer en har ved denne influensaen. Grunnen til at jeg spør er at jeg og min datter har vært syk lenge(ca 1 mnd) Det startet med forsiktig forkjølelse og diare over en lang periode, har fortsatt diare på og av. Nå har det utviklet seg til kraftigere forkjølelse med gult og rødt oppspytt og kraftig hodepine og lav feber(38) jeg har også milde muskelsmerter. Er dette en forkjølelse eller noe annet, hvorfor denne diaren? Min datter(13) har hatt det samme før meg men hun har også hatt vondt i det ene øret, hun spiser lite og har dårlig humør, men virker litt bedre nå, hun har ikke diare lenger men myk avføring og hun er mindre forkjølet, hun får også hodepine noen ganger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130219-fujian-symptomer-hvilke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.