Tone Johannessen Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Jeg har en venninne som har tatt p-srøyten. I begynnelsen gikk det helt fint, men nå har hun blødd i tre uker! Hun er livredd for at det kan være kreft eller noe! Kan dette være farlig for henne? 0 Siter
Gjest mæ nø lå va Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Høyst sannsylig en blødningsforstyrrelse forårsaket av sprøyten (opplevde det samme selv) - men det bør sjekkes ut av lege da. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Nei, det er nok helt vanlig. Kan fortsette en stund til... Jeg opplevde det samme, og skal ALDRI bruke p-sprøyte mer! 0 Siter
snilen Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 jeg blødde i over seks(!) når jeg sluttet med å ta den hver tidende uke, og tok den hver tolvte uke sånn som man skal. ikke småblødninger men skikkelig mens i seks uker! da fant jeg ut at jeg burde gi opp hele sprøyten. er jo så mye annet omdiskutert med den også. 0 Siter
Gjest deppa5 Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har brukt den i 12 år, har ikke blød på minst 10 år. Og det er jeg glad for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.