Gå til innhold

Bør jeg sende nu søknad og cv?

Anbefalte innlegg

Gjest jobbsøkeren
Skrevet

Leverte en søknad på en jobb i dag. Fristen var i dag og cv'en og søknaden ble ikke perfekt. Hele etternavnet mitt ble ikke med på overskrifta på Cv'n fordi skrifttypen ble forandret automatisk i Word viewer. Navnet mitt ble borte nederst på arket der jeg skulle underskrive så min signatur henger i løse lufta under "vennlig hilsen".

Bør jeg levere en ny cv og søknad i morgen eller bør jeg ringe?

Ser litt slurvete ut, tenker jeg på nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt pris på en forklsring og ny søknad hvis det var jeg som skulle ansette, men uansett så er skaden gjort. Ville aldri sendt inn en sånn søknad selv, ikke for å ta motet fra deg altså...

Skrevet

Jeg ville satt pris på en forklsring og ny søknad hvis det var jeg som skulle ansette, men uansett så er skaden gjort. Ville aldri sendt inn en sånn søknad selv, ikke for å ta motet fra deg altså...

Enig med Minigullet. Vi har akkurat hatt en runde her på kontoret med nyansettelse, og språklig "pirk", uteglemmelser og feil på cv'en blir lagt merke til, og det i negativ forstand.

Hvis jobben er viktig for deg, ville jeg ha rettet feilene, ringt arbeidsgiver og sendt den nye versjonen så raskt som mulig på mail.

Gjest jobbsøker
Skrevet

Tror jeg ringer og leverer en ny i morgen om de syns det er greit.

Gjest jobbsøker
Skrevet

Enig med Minigullet. Vi har akkurat hatt en runde her på kontoret med nyansettelse, og språklig "pirk", uteglemmelser og feil på cv'en blir lagt merke til, og det i negativ forstand.

Hvis jobben er viktig for deg, ville jeg ha rettet feilene, ringt arbeidsgiver og sendt den nye versjonen så raskt som mulig på mail.

Tror jeg heller leverer en ny søknad og sv enn å maile for ellers får de ekstrarbeid med å skrive ut.

Skrevet

Tror jeg heller leverer en ny søknad og sv enn å maile for ellers får de ekstrarbeid med å skrive ut.

Hvis du klarer å levere den personlig i dag, er det jo OK - hvis ikke, går det jo rakst med mail, og å skrive ut et word-vedlegg er jo ikke akkurat så mye styr, synes jeg....

Lykke til!

Gjest jobbsøker
Skrevet

Hvis du klarer å levere den personlig i dag, er det jo OK - hvis ikke, går det jo rakst med mail, og å skrive ut et word-vedlegg er jo ikke akkurat så mye styr, synes jeg....

Lykke til!

De stenger dessverre samtidig som jeg slutter på jobb, men jeg kan jo sende en ny versjon på mail og beklage feilen min.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...