Gå til innhold

Får ca. 6 millioner om 2 uker ! Lurer :

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmål til dere

På følgende :

Jeg er gift , har barn fra før , det sammehar han.

Disse pengene skal blant annet invisteres i hus.

Hvis ( en vet aldri hva som kan skje ) vi blir skilt , hva skjer da med disse pengene?

Har han krav på halvparten , hvis jeg ikke gjør noe spesielt?

Pengene er en erstatningssak som jeg har vunnet .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130258-f%C3%A5r-ca-6-millioner-om-2-uker-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye ekteskapsloven sier at verdier som klart kan sies å være innbragt av deg (som ting du eide tidligere, arv, og også denne erstatningen), skal holdes utenfor delingen.

I praksis kan det være vanskelig å bevise hvor verdiene kommer fra, hvis det har gått lang tid, og dere har hatt felles økonomi i mellomtiden. Jeg ville valgt særeie. Kontakt advokat.

Annonse

Gjest julemann

Gratulerer med pengene! Det er imidlertid ikke vanskelig å se hvem du er, på måten du skriver på. -

Det vil si fordi du alltid har mellomrom både før og etter komma. Så helt anonym blir du ikke. Ville bare gjøre deg oppmerksom på det..

Men igjen; gratulerer med erstatningen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...