Gå til innhold

Hva er det beste med julen for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Normalt ville jeg sagt fri. Det vil jeg for øvrig si nå også, selv om jeg jobber til og med natt til 1. juledag, for så å få 7 dager fri.

Ellers er det god mat, god drikke, de fleste andre mennesker har fri og folk som studerer på andre kanter av landet tar turen hjem, og det blir ofte heidundrandes fester opp til veldig mange ganger i løpet av romjula. Det er alltid kos.

Selve jula som et kristent symbol har jeg lite forhold til.

Normalt ville jeg sagt fri. Det vil jeg for øvrig si nå også, selv om jeg jobber til og med natt til 1. juledag, for så å få 7 dager fri.

Ellers er det god mat, god drikke, de fleste andre mennesker har fri og folk som studerer på andre kanter av landet tar turen hjem, og det blir ofte heidundrandes fester opp til veldig mange ganger i løpet av romjula. Det er alltid kos.

Selve jula som et kristent symbol har jeg lite forhold til.

Det aller beste er å være med familien min, vi sitter hver kveld og spiller spill og koser oss.

Annonse

Det aller koseligste med jula for meg, er lille julaften. Når treet er ferdigpynta hjemme hos faren min, samles han, jeg og min familie, broren min og mormor til kveldsmat på kjøkkenet. Gjerne sånn i 23-tida på kvelden. Utrolig koselig! Også 1. juledags frokost hos mormor, med nærmeste familien og naboene hjemmefra. Veldig koselig det også. :o)

Gjest Pricilla

Beste med jule er at jeg stort sett er glad hele desember.. Gleder meg til jula. Selve julaften er også kosleig, men det er liksom ikke det store. Små ting som å tenne adventslys og lage gløgg og pepperkaker sammen emd samboern min er utrolig kos..

Har alltid fest rett før jul med venner, det er liksom førjulsfeiring med dem..

Så har vi alltid vært hos mormor 2. juledag, det er alltid kjempekosleig med masse god mat og drikke... Men i år blir det hos oss..

tror vi fester litt mer enn andre familier.. Ikke det at vi fyller, emn vi drikker en del god vin og øl/akevitt.. Det er kos syne jeg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...