Gå til innhold

Lite å gjøre? Ta test og finn deg sjæl!

Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/film/article164545.ece

Jeg er strålende fornøyd og kan rolig gå jula dypt og følsomt i møte:

'Du er...

Arwen

Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.'

God jul!

Fortsetter under...

Gjest Kurt Kubein

"Du er...

Aragorn

Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder."

Når og hvor skal vi møtes?

Du er Gandalf

Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.

Som om jeg skulle sagt det selv :-)

Du er Gandalf

Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.

Som om jeg skulle sagt det selv :-)

HVA?! Jeg ble også Gandalf.

Men jeg likner IKKE på deg! Ikke det minste!

;-)

Annonse

Annonse

HVA?! Jeg ble også Gandalf.

Men jeg likner IKKE på deg! Ikke det minste!

;-)

Nå har du nok misforstått litt. Jeg ER ikke Gandalf, jeg bare kom ut som han i denne testen. Så det er Gandalf du skal være lik, ikke meg.

Var ikke det oppklarende? :-)

Gandalf

...jeg tror jeg mangler noe vesentlig for å være han, men jøss - resten stemte på en prikk ;-)

Nå har du nok misforstått litt. Jeg ER ikke Gandalf, jeg bare kom ut som han i denne testen. Så det er Gandalf du skal være lik, ikke meg.

Var ikke det oppklarende? :-)

Stakkars Gandalf må være en meget sammensatt personlighet.

Aragorn

Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.

Javel så er det vel sånn da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...