Gå til innhold

problemer når jeg tisser

Anbefalte innlegg

klOmS1365380621

jeg er en jente på 14 som av og til får problemer når jeg tisser. det hender at jeg vokner en morgen og må på do. da går alt fint, men noen minutter etter må jeg på do igjen, men får bare ut noen dråper og det svir. etter noen minutter skjer det samme og slik fårsetter det ut over dagen. det plager meg fordi jeg kan ikke gå ut når jeg må på do hele tiden, men får bare noen dråper ut. . . hva kan jeg gjøre? har dette med mestrasjonen å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130345-problemer-n%C3%A5r-jeg-tisser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig ut som urinveisinfeksjon / blærekatarr.

Du bør levere en urinprøve til legen (du bare gå innom legekontoret med denne, du trenger ikke bestille time. Hvis legen har stengt, sier de på telefonsvareren hans / hennes hvor du kan gå). Hvis det er en infeksjon, får du resept på medisin med en gang.

Det er ikke lurt å gå med en ubehandlet urinveisinfeksjon, du bør absolutt komme deg til legen med en gang.

Urinveisinfeksjon har ingenting med mensen å gjøre.

Høres ut som en urinveisinfeksjon.

Lever urinprøve på legekontoret.

Drikk oftere og ikke vent for lenge med å gå på do. Appelsinjuice, tranbærsaft og tranbærkapsler kan forebygge dette for senere.

Det er vondt når en har det, men hvis du leverer urinprøve og får medisin så hjelper det raskt. Du trenger ikke time hos lege, bare stikk innom med urinprøve!

Lykke til! :)

Annonse

Gjest snakk med mamma

Det er veldig vanlig med urinveisinfeksjon, noen har det ofte og må gå ofte på medisiner.

Så det er ikke flaut å fortelle om det til foreldre eller til legen!

Bare si du tror du har urinveisinfeksjon, fordi det svir og du må på do / tisse hele tiden.

da er det sikkert urinveisinnfeksjon da. men MÅ jeg fortelle det til mamma?

det er litt flaut. jeg må nesten fortelle det hvis jeg skal til legen.

Du kan nok levere inn en urinprøve på Legesenteret uten å si fra til mamma. Men det er ikke flautt å ha blærekatasr, det har jo intet med sex eller mens å gjøre... Det er mulig du blir litt sårere om du også har mensen. Noe får også vondt i magen.

Gjest Dr. med.

da er det sikkert urinveisinnfeksjon da. men MÅ jeg fortelle det til mamma?

det er litt flaut. jeg må nesten fortelle det hvis jeg skal til legen.

Hvorfor er det flaut å fortelle til mamma at du har urinveisinfeksjon.

Dette er helt vanlig.

Trolig har hun hatt det en del ganger.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...