Gå til innhold

Moon boots - hvor?

Anbefalte innlegg

De ligner jo på støvler da...og er for barn...ikke så gæli da vel ?

Jeg husker noen skoletter i samme fasong som Tøflus..brune og masse snøring. "Alle" guttene hadde slike, mens vi jentene hadde semskede støvletter med "indianerdingel" på siden.

Månesko var for de som bodde litt lenger ut på landet..

Det verste jeg husker vi gikk i, eller ikke jeg fordi foreldra mine mente det ikke var bra for føttene og det tror jeg vel nesten på, var tresko. Hehe, sånne jævla klosser av noen sko. Veide et halvt tonn gjorde de også :)

Fortsetter under...

Det verste jeg husker vi gikk i, eller ikke jeg fordi foreldra mine mente det ikke var bra for føttene og det tror jeg vel nesten på, var tresko. Hehe, sånne jævla klosser av noen sko. Veide et halvt tonn gjorde de også :)

iiiik :o)

Her jeg bor kunne vi dele inn personer i grupper etter klær

Svarte skinnklær, boots, svartfarget hår = Heavyane

Pastellklær, Docksidesko, Milletjakke, Levis = Soss

Treningsklær, Bluser med enorme blondekrager, tresko/månesko = Bønder

Satt litt på spissen da..

Thihi :o)

iiiik :o)

Her jeg bor kunne vi dele inn personer i grupper etter klær

Svarte skinnklær, boots, svartfarget hår = Heavyane

Pastellklær, Docksidesko, Milletjakke, Levis = Soss

Treningsklær, Bluser med enorme blondekrager, tresko/månesko = Bønder

Satt litt på spissen da..

Thihi :o)

Det er samme kategorier som vi hadde, men du må legge til Henry Choice jakke hos sossene :)

Jeg husker vi hadde noe som het (jeg skriver det helt garantert feil): Cheroks.

Hehe, husker vi filte dem ned slik at vi kunne kængle lettere.

Disse gummistøvel-lignende skoene var også ufine. Jeg eide ikke kritisk sans når jeg var rundt 6!

Ja, stemmer. Det var også litt av en vederstyggelihet :-)

".................."

Annonse

Hvorfor spør du, når du vet om to steder i Oslo der du får tak i de...?

hadde ikke riktig størrelse og farge i disse to butikkene. De visste heller ikke om andre som solgte støvlene i Oslo. Derfor lurte jeg på om det var noen her inne som visste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...