Gå til innhold

Ved første øyekast..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå begynner jeg å tro jeg innbiller meg det nese-nærbildet ! Hmmmmmmmm.....

Nei, i helvete. Det er maskinen her som åpenbart har en tidligere catch liggende inne, for nå fikk jeg opp et nytt bilde.

En blond babe (som heller ikke sørget for dingling), men etter henne kom det faen skjæra meg opp en pikk!

Nei, i helvete. Det er maskinen her som åpenbart har en tidligere catch liggende inne, for nå fikk jeg opp et nytt bilde.

En blond babe (som heller ikke sørget for dingling), men etter henne kom det faen skjæra meg opp en pikk!

He-he..tenk å gå rundt med en slik en midt i fleisen :o)

Thihi, dette var akkurat min type humor :o) Den fotograferingen der var genial.

He-he..tenk å gå rundt med en slik en midt i fleisen :o)

Thihi, dette var akkurat min type humor :o) Den fotograferingen der var genial.

Hehe, jeg er glad jeg ikke er modellen. Menmen... fyren kan i det minste penetrere to jenter på en gang. Ikke dårlig bare det :)

Annonse

Hehe, jeg er glad jeg ikke er modellen. Menmen... fyren kan i det minste penetrere to jenter på en gang. Ikke dårlig bare det :)

Tipper han synger "sit on my face and tell me that you love me" både titt og ofte...

He-he :o)

Nei...nå tror jeg det er på tide å ta kvelden gitt...

Nattenatt :o)

Tipper han synger "sit on my face and tell me that you love me" både titt og ofte...

He-he :o)

Nei...nå tror jeg det er på tide å ta kvelden gitt...

Nattenatt :o)

Det er bare Python som synger den låta bra, og med nesegrevet til Cleese i minnet så er det kanskje en skjult betydning i teksten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...