Gå til innhold

Nå vet jeg hva vi kan ta avstand fra!!!

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det er enklt å ta avstand f eks fra kriminalitet. Men trenger vi gjøre det? Er det ikke en selvfølge at vi ikke liker det?

Kanskje vi må ta avstand fra influensa, vorter, regnvær, beinbrudd, Elvis, seige biffer, dumme folk, idioter, psykopater, steinras osv?

I stedet for rasismefrie soner kan vi opprette krimfrie soner, da trenger vi ikke politi! Penger spart.

Åsså kan vi bake boller mot kriminalitet i stedet for forebyggende tiltak som f eks ungdomsklubber er bare tull, boller er mye billigere og lettere. Pass på å ikke steke bollene for brune, det kan bli misoppfatttet av noen.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det skal du har, Ulv, du er underholdende. :-)

Hva om du brukte den enorme kreativiteten din til noe av det du brenner for? Litt uklart for meg hva det er, dog... Det er vel kanskje å være underholder?

Det er helt frivillig at jeg er underholdende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...