Gå til innhold

Julekort med frimerke på.

Anbefalte innlegg

Er det helt ut med gode dammeldagse julekort som man sender i posten med frimerke?? Jeg har sendt bortimot 40 kort i konvolutt, har lagt ned mye arbeid og blekk i kortene,... men har bare fått 5 igjen.... litt skuffa jeg ja,...

..men men, trøster meg med at det enda er 2 postdager igjen...

GOD Jul til dere alle. Nå tar jeg juleferie fra dol...(",)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130432-julekort-med-frimerke-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Vi diskuterte akkurat det samme på jobben. Jeg tror at folk snakker så mye og så ofte med hverandre at julekort er mer eller mindre ut.

Det blir liksom bare så lenge ungene er små og man vil vise hvor store de er blitt liksom. Og så til gamle tanter som man ikke ser og snakker så ofte med. :o)

Mvh

Annonse

Jeg har tidligere laget 4-siders julekort med bilder og tekst som jeg har sendt til over 50 stk. Har toppen fått litt over 20 tilbake, men alltid så har jeg fått fra noen jeg ikke har sendt til. I år gadd jeg ikke sende mer enn 23 (de jeg fikk fra i fjor pluss et par til) i posten, men sendte kortet på mail (som vedlegg) til andre venner og kjente.

Har allerede fått 21 kort, så i år får jeg utrolig nok kanskje like mange som jeg har sendt selv... Det er ikke verst. Koselig er det iallfall å få kort, og i år har jeg også sendt noen håndskrevne. Det er spesielt hyggelig.

Julekort på mail kan forøvrig være koselig det også, så lenge man holder seg unna sånn e-kort med julesanger og blinkende grafikk. Usj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...