Gå til innhold

selvbruningskrem fra BodyShop - bra?

Anbefalte innlegg

Gjest martamor
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt BodyShops selvbruningskrem som var på toppen i Tv2HjelperDeg-testen. Men da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg har kjøpt den som er medium/dark. Selv er jeg svært lys i huden, har blå øyne og lyst hår. Ettersom jeg bare skal bruke den på kroppen og ikke i ansiktet, vil denne bli veldig mørk til meg?

De har visst ikke den lyseste varianten i butikken jeg var i, og det er et stykke til neste butikk. Burde ikke ekspeditrisen kanskje fortalt meg at kremen kunne bli i mørkeste laget, istedet for å bare "prakke" på meg den mørke når hun så hvor lys jeg var?

Skrevet

Bland den godt ut med fuktighetskrem, og prøv først på et sted "where the sun doesn't shine.." :-)

Skrevet

Jeg er også lys i huden og håret, og har brukt Body Shops medium/dark krem med bra resultat! Det ser veldig naturlig ut.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg kjøpte deg også. Har ikke brukt den selv men min datter har prøvd. Hun er også lys med blåe øyne. Hun tok to lag. Det ble en nydelig farge. Men husk å dusje, skrubbe huden og smøre deg godt med fuktighetskrem etterpå.

Du blir kjempefin.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...