Gå til innhold

Disneybutikken som lå i Byporten - hvor er det blitt av den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvor det har blitt av den som lå i Byporten - men jeg vet ihvertfall at en tilsvarende butikk ligger på Jessheim Storsenter...

Hvis det er viktig å finne Nemo mener jeg, og du er villig til å kjøre en halvtime :)

Evt. regner jeg med at jeg skal bortom senteret etterpå i dag, kan evt. sjekke etter Nemo hvis du vet noe om den skal være liten eller stor, plastikk eller plysj osv....?

Vet ikke hvor det har blitt av den som lå i Byporten - men jeg vet ihvertfall at en tilsvarende butikk ligger på Jessheim Storsenter...

Hvis det er viktig å finne Nemo mener jeg, og du er villig til å kjøre en halvtime :)

Evt. regner jeg med at jeg skal bortom senteret etterpå i dag, kan evt. sjekke etter Nemo hvis du vet noe om den skal være liten eller stor, plastikk eller plysj osv....?

Evt. kan du jo ringe dit og sjekke selv...

Nummeret er: 63 97 81 08

Den er der vel enda, jeg så den da for ikke så lenge siden. Husker ikke hvilken etasje, men den ligger i den "venstre passasjen" hvis du står mot Oslo S.

Hvis den er der må den jammen ha gjemt seg godt. Den var ikke synlig da jeg var der i forrige uke.

Annonse

Det er i allefall 3 uker siden jeg så den sist da, så for alt jeg vet kan den ha forsvunnet siden den gang.

Jeg vet ikke hvilket senter du har vært på, for 17, november var butikken definitivt ikke der! Jeg la nemlig merke til akkurat det, og kommenterte det til min søster da vi gikk forbi. Jeg bor ikke i Oslo, og er derfor sikker på datoen. Det ligger vel en spill-butikk der bl.a. nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...