Gå til innhold

Hva gjør man på en guffen søndag som dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

hadde jo vært ålreit å finni på noe da.. Var inne og slappa av i går. Så har lyst til å finne på noe i dag...

Men det frister lite å gå ut. Det snør og er 5 minus.. snøen piskes opp fra bakken, og det er kaldt og guffent..

Hva gjør man da? Hva gjør dere? er ferdig med alt til jul..

Kom med morsomme forslag da, jeg er helt hjernedød i fag.. hehe..

Fortsetter under...

Vi har akkurat levert pusekatten til kattehotellet, og holder på med den siste pakkingen før vi om et par timer reiser ut til Gardermoen for å fly hjem til jul. Så noen guffen søndag er det vel ikke akkurat, skjønt den er en smule stresset. :-)

Gjest Pricilla

Vi har akkurat levert pusekatten til kattehotellet, og holder på med den siste pakkingen før vi om et par timer reiser ut til Gardermoen for å fly hjem til jul. Så noen guffen søndag er det vel ikke akkurat, skjønt den er en smule stresset. :-)

ER guffent vær ute... Frister ikke å gå på skøyter eller gå tur som vi egentlig skulle..

Nå har jeg tatt på innehabitten, så blir Ringenes Herre 1 og 2 på prosjektor... blir sofagriser allikevel da.. ; )

God tur!

ER guffent vær ute... Frister ikke å gå på skøyter eller gå tur som vi egentlig skulle..

Nå har jeg tatt på innehabitten, så blir Ringenes Herre 1 og 2 på prosjektor... blir sofagriser allikevel da.. ; )

God tur!

Og god sofagrising til deg. :-) Slike dager må man ta vare på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...