Bowie1365380622 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Jeg har i mange år hatt små utvekster under armene og mellom lårene. De er veldig små og inneholder ingenting. Det er rett og slett bare hud som har vokst utover og dannet en liten klump. Har prøvd å skjære noen av de bort selv (gjør vondt men går) men de kommer bare ut helt like igjen. Det jeg lurer på er hva kommer dette av og hvordan fjerner man slikt. 0 Siter
Gjest hans 30 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Høres ut som hudpolypper. Ufarlige, ikke smittsomme (arvelig betinget). Skjær dem vekk, men de kommer gjerne tilbake, men da får man bare skjære bort dem også. Legen din kan gjøre dette kjapt og forholdsvis smertefitt, men skikkelig steril skalpell. 0 Siter
Bowie1365380622 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 Høres ut som hudpolypper. Ufarlige, ikke smittsomme (arvelig betinget). Skjær dem vekk, men de kommer gjerne tilbake, men da får man bare skjære bort dem også. Legen din kan gjøre dette kjapt og forholdsvis smertefitt, men skikkelig steril skalpell. Min far hadde mange slike utvekster. Når jeg skjærer de bort så blir det bare et sår til de kommer tilbake. Fins det en noe mer permanent måte å fjerne slikt på ? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Min far hadde mange slike utvekster. Når jeg skjærer de bort så blir det bare et sår til de kommer tilbake. Fins det en noe mer permanent måte å fjerne slikt på ? Kanskje legen din kan brenne dem bort sånn som man gjør med vorter. Bare ett tips, jeg vet ikke. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.