Gå til innhold

Syk? Hvor går egentlig grensa??

Anbefalte innlegg

Var hos psykolog for første gang i går, har time igjen om noen dager...Det blir den siste.

Trenger ikke...orker ikke...vil ikke!!

Det er jo egentlig ikke noe galt med meg! Greit, jeg innrømmer at jeg kanskje har en sf, vet jo at ikke alle kaster opp maten når de har spist...Men jeg er ikke syk! Eller??

Føler meg i grunnen ok. Tror de fleste overdriver situasjonen litt...

Føler meg liksom litt midt i mellom, skjønner? Ikke syk og ikke frisk liksom!

Har en bmi på 17 (sorry, vet jeg ikke skal skrive det..) altså, jeg er vel ikke så tynn? i hvert fall ikke i forhold til andre med samme vekt...

Kaster opp noen ganger..ok da, ganske ofte egentlig. Men jeg har ingen "synlige" tegn på det.

Så hvem eller hva er jeg egentlig??

Har hverken bulimi eller anoreksi tror jeg, ikke besvimer jeg hver dag eller havner på sykehuset stadig vekk heller...Så hvor går egentlig grensa for å være syk?

Lurer bare...er så forvirra...

Trenger et fast holdepunkt, men passer liksom ikke inn noe sted!

Må prøve å få denne psykolog-mannen til å se at jeg har jo bare en liten spiseforstyrrelse...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13058-syk-hvor-g%C3%A5r-egentlig-grensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

vekta di eller bmien din bestemmer ikke hvor syk du er eller om du har sf eller ikke..

ønsker deg lykke til videre, og håper du fortsetter hos psykolog som kanskej kan hjelpe deg..

*klem*

d kommer jo ikke an på bmi eller no slik da..en med bmi på 30 f.eks. kan jo også ha en SF..men hvis du kaster opp ofte og fokuserer mye på mat/vekt er jo ikke d normalt.ta imot hjelp fra psykologen din...d syns j virkelig..

lykke til=)

*klem*

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Micky

Slik du beskriver det er det helt tydelig at du har en spiseforstyrrelse. Det er vanskelig for meg å si sikkert hvilken av de det er men høres ut som en kombinasjon- variant. Håper inderlig du klarer å innse at du har et alvorlig problem som en psykolog faktisk kan hjelpe deg med. Gi han tid..ta imot og samarbeid med han så skal du se at DU etterhvert kan få et annet forhold til dine følelser, kroppsvekt, spiserytmer osv. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...