Gå til innhold

Blodstyrt fra endetarmen - Alvorlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magesmerter først, deretter følelse av behov for avføring hvor det som kommer ut kun er blod (mengde som 1 kaffekopp).

Noe svimmel, sure oppstøt, noe vel lys avføring Jente 20 år -(prematurbarn) div ukjente sykdommer (med tilhørende sykehusopphold) i barndom - avhengig av sprøyte med B12 hver 4. mnd. gått 2 mnd over tiden - Har dette noen sammenheng? Er dette alvorlig? Kjenner noen til symptomene? Bør lege kontaktes?

¨

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis det er snakk om desiliter med blod, bør du ringe legevakten nå.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvis det er snakk om desiliter med blod, bør du ringe legevakten nå.

Med vennlig hilsen

Det har vi allerede gjort, men personen som svarte ble forundret over at vi i det hele tatt ringte kl 2300 om kvelden. Hun var videre mest opptatt av magesmerten og mente at det nok bare var hemorider som var skyld i blodet og ikke noe å bry seg om. Vi fikk ikke snakke med vakthavende lege bare 'sentralbord'

Skrevet

Det har vi allerede gjort, men personen som svarte ble forundret over at vi i det hele tatt ringte kl 2300 om kvelden. Hun var videre mest opptatt av magesmerten og mente at det nok bare var hemorider som var skyld i blodet og ikke noe å bry seg om. Vi fikk ikke snakke med vakthavende lege bare 'sentralbord'

Sa du hvor mye blod det var snakk om?

Skrevet

Sa du hvor mye blod det var snakk om?

Jepp, sa det samme som jeg skrev ned her. Min svigerdatter ble mer forvirret enn klok - jeg ble sint, (hjelper vel lite) fikk da ideen om doktoronline for å høre om andre kunne sitte inne med noen erfaring i dette. Tror forøvrig ikke vedkommende som svarte var lege. Noe for avisa kanskje - Akershus legetjeneste har sviktet før.

Annonse

Skrevet

Jepp, sa det samme som jeg skrev ned her. Min svigerdatter ble mer forvirret enn klok - jeg ble sint, (hjelper vel lite) fikk da ideen om doktoronline for å høre om andre kunne sitte inne med noen erfaring i dette. Tror forøvrig ikke vedkommende som svarte var lege. Noe for avisa kanskje - Akershus legetjeneste har sviktet før.

Du kan ringe til en annen legevakt fra en mobiltelefon, for eksempel.

HVis det kommer mer blod ville jeg dratt ned til legevakten.

Med vennlig hilsen

Gjest betennelse
Skrevet

Du kan ringe til en annen legevakt fra en mobiltelefon, for eksempel.

HVis det kommer mer blod ville jeg dratt ned til legevakten.

Med vennlig hilsen

Du må til legevakten.

Jeg hadde det slik som deg.Jeg ble sendt med fly til sykehus.Betennelse i Tykktarm og endetarm.Smerter i mage og rygg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...