lunde38 Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Magesmerter først, deretter følelse av behov for avføring hvor det som kommer ut kun er blod (mengde som 1 kaffekopp). Noe svimmel, sure oppstøt, noe vel lys avføring Jente 20 år -(prematurbarn) div ukjente sykdommer (med tilhørende sykehusopphold) i barndom - avhengig av sprøyte med B12 hver 4. mnd. gått 2 mnd over tiden - Har dette noen sammenheng? Er dette alvorlig? Kjenner noen til symptomene? Bør lege kontaktes? ¨ 0 Siter
Sør Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Hvis det er snakk om desiliter med blod, bør du ringe legevakten nå. Med vennlig hilsen 0 Siter
lunde38 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Hvis det er snakk om desiliter med blod, bør du ringe legevakten nå. Med vennlig hilsen Det har vi allerede gjort, men personen som svarte ble forundret over at vi i det hele tatt ringte kl 2300 om kvelden. Hun var videre mest opptatt av magesmerten og mente at det nok bare var hemorider som var skyld i blodet og ikke noe å bry seg om. Vi fikk ikke snakke med vakthavende lege bare 'sentralbord' 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Det har vi allerede gjort, men personen som svarte ble forundret over at vi i det hele tatt ringte kl 2300 om kvelden. Hun var videre mest opptatt av magesmerten og mente at det nok bare var hemorider som var skyld i blodet og ikke noe å bry seg om. Vi fikk ikke snakke med vakthavende lege bare 'sentralbord' Sa du hvor mye blod det var snakk om? 0 Siter
lunde38 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Sa du hvor mye blod det var snakk om? Jepp, sa det samme som jeg skrev ned her. Min svigerdatter ble mer forvirret enn klok - jeg ble sint, (hjelper vel lite) fikk da ideen om doktoronline for å høre om andre kunne sitte inne med noen erfaring i dette. Tror forøvrig ikke vedkommende som svarte var lege. Noe for avisa kanskje - Akershus legetjeneste har sviktet før. 0 Siter
Sør Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Jepp, sa det samme som jeg skrev ned her. Min svigerdatter ble mer forvirret enn klok - jeg ble sint, (hjelper vel lite) fikk da ideen om doktoronline for å høre om andre kunne sitte inne med noen erfaring i dette. Tror forøvrig ikke vedkommende som svarte var lege. Noe for avisa kanskje - Akershus legetjeneste har sviktet før. Du kan ringe til en annen legevakt fra en mobiltelefon, for eksempel. HVis det kommer mer blod ville jeg dratt ned til legevakten. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest betennelse Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Du kan ringe til en annen legevakt fra en mobiltelefon, for eksempel. HVis det kommer mer blod ville jeg dratt ned til legevakten. Med vennlig hilsen Du må til legevakten. Jeg hadde det slik som deg.Jeg ble sendt med fly til sykehus.Betennelse i Tykktarm og endetarm.Smerter i mage og rygg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.