Gå til innhold

Overfølsomme øyne

Anbefalte innlegg

Gjest nikkenikk

Jeg har lest at enkelt personer har overfølsomme slimhinner i øynene som gjør at de mye lettere blir røde i kontakt med irritanter som røyk, støv, kjemikalier osv..

Jeg lurer på om det er det jeg sliter med, eller om det er noe annet.

For mine øyne er ALLTID litt røde, og noen ganger er de veldig røde (i kontakt med røyk, når jeg er trøtt osv). Jeg har sjekket med to forskjellige øyeleger og ingen av dem har funnet noe galt med dem.

Hvis jeg hadde hatt såkalte overfølsomme øyne, ville de ikke da stort sett vært normale, inntil de reagerte i kontakt med røyk o.l? I motsetning til at de alltid er litt småirriterte som de er hos meg, mener jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130894-overf%C3%B8lsomme-%C3%B8yne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...