Gå til innhold

Går det ann å dø av tarmslyng?

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg på 32 år var i går på en kolonscopiundersøkelse der hun fikk påvist tarmslyng . Denne "slyngen" fjernet legen på under en halvtime, uten at det var nødvendig med operasjon. Venninna mi mente hun var døden nær og at det bare var spørsmål om tid før hun ville dø. Jeg vet en kan risikere å måtte operere ut tarmen fordi den kan nekrotisere ved tarmslyng, men trodde ikke det var så vanlig å dø av det.

Det virker nemlig for meg at venninna mi forventer at vi skal hylle henne og være overlykkelige fordi hun "overlevde". Det "er" vi også, men vil bare vite om det faktisk stemmer at hun holdt på å dø. Ville det ikke da vært mest sannsynlig med en større operasjon eller at hun ble innlagt på sykehuset til observasjon?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...