Gå til innhold

Tiden etter brystforstørrelse - erfaringer???

Anbefalte innlegg

Opererte brystene 17/12. Det ene brystet kjennes relativt ok, men det andre er mye mer ømt. På den siden greier jeg heller ikke løfte armen noe særlig, og for bråe bevegelser eller løft gjør vondt. I natt måtte glemte jeg meg helt da jeg skulle på do - rev til meg morgenkåpa med "feil arm", og det gjorde kjempevondt. Har også verket litt i det brystet utover dagen i dag. Virker nesten som om den bråe bevegelsen i natt "satte meg tilbake" på et vis.

Ellers går det greit, med arr og sånt, men det er fremdeles litt væske igjen inni dem, og jeg venter veldig på at de skal bli litt mykere og synke litt ned...

Tar imot alle svar fra erfarne dolere med stor takk!

Fortsatt god jul:-)

Fortsetter under...

Jeg har det litt på samme måte, ble operert 15/12. Det verker mest i det brystet det ble lagt inn mest. Kanskje naturlig. Føler også at anstrengelser får en et skritt tilbake og at en får litt mer vondt. Tror ikke vi helt forstår at vi tross alt har godt igjennom en operasjon, og at vi må ta det med ro.

Jeg har ikke følelse i brystvotene, men allikevel føles det ut som jeg er veldig sår og øm.

Jeg har det litt på samme måte, ble operert 15/12. Det verker mest i det brystet det ble lagt inn mest. Kanskje naturlig. Føler også at anstrengelser får en et skritt tilbake og at en får litt mer vondt. Tror ikke vi helt forstår at vi tross alt har godt igjennom en operasjon, og at vi må ta det med ro.

Jeg har ikke følelse i brystvotene, men allikevel føles det ut som jeg er veldig sår og øm.

Godt å høre - at det ikke er unormalt, mener jeg:-)

Tok det veeeldig med ro etter den nanna jeg fikk så vondt, og i dag er jeg mye, mye bedre. Har like mye i begge, så det er vel bare det at det leges forskjellig.

Pga juleferien skal jeg ikke tilbake til kirurgen (så sant det ikke oppstår problemer), men skulle gjerne hatt svar på etpar spørsmål, da vet du... Kanskje du kan hjelpe:

Føler det så befriende å gå uten bh, bare en time eller to på kvelden. Jeg kan vel trygt gjøre det så tidlig? Også lurer jeg på hvor lenge jeg må vente før jeg bør bruke bh med spiler....

Godt å høre - at det ikke er unormalt, mener jeg:-)

Tok det veeeldig med ro etter den nanna jeg fikk så vondt, og i dag er jeg mye, mye bedre. Har like mye i begge, så det er vel bare det at det leges forskjellig.

Pga juleferien skal jeg ikke tilbake til kirurgen (så sant det ikke oppstår problemer), men skulle gjerne hatt svar på etpar spørsmål, da vet du... Kanskje du kan hjelpe:

Føler det så befriende å gå uten bh, bare en time eller to på kvelden. Jeg kan vel trygt gjøre det så tidlig? Også lurer jeg på hvor lenge jeg må vente før jeg bør bruke bh med spiler....

Sikkert ikke noe farlig å ta av bh'n. Men jeg hadde tatt det med ro da, og ikke farta rundt. Når det gjelder spile bh, ble jeg anbefalt å vente i 6 mnd før jeg brukte dette pga at spilen kan gnage og gi irritasjoner som kan føre til kapsel.

car1365380350

Sikkert ikke noe farlig å ta av bh'n. Men jeg hadde tatt det med ro da, og ikke farta rundt. Når det gjelder spile bh, ble jeg anbefalt å vente i 6 mnd før jeg brukte dette pga at spilen kan gnage og gi irritasjoner som kan føre til kapsel.

Jeg lurte på hvor dere ble operert henn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...