Gå til innhold

psykolog vs psykiater?

Anbefalte innlegg

Strever fremdeles med et fryktelig sinne og irritasjon så snart jeg er innenfor døren hjemme. Sa til psykologen min at jeg ville begynne på antidepressiva fordi jeg er så langt nede og ikke kan kontrollere sinneutbruddene mine. Men psykologen sa jeg ikke burde bruke det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, på jobben glemmer jeg alt mulig, hjemme glefser jeg for ingenting og snart forsvinner vel søvnen igjen? Hvem skal jeg tro på? Har lest her at medisiner kan hjelpe, men forsøker jo å stole på psykologen også. Nå er jeg bare forvirret. Kanskje jeg heller skulle gå til en psykiater...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13101-psykolog-vs-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...