Gå til innhold

Merkelig prikking på ryggen!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå den siste tiden har jeg lagt merke til en prikkende/kilende følelse lokalisert til ryggen, ca. 10 cm nedover for venstre skulderblad.

Jeg har hatt den samme følelsen på samme sted for mange år siden.Når jeg drev å trena helsestudio for 5 år siden eller noe.Men den forvant for en lang periode.

Kanskje treningen sist uke fikk det til å blusse opp igjen?Kanskje det er noe rart som ligger mellom to muskler/sener eller noe, som blir beveget på når man bruker musklene rundt mye?

Det kjennes ikke ut som muskelsmerter eller lignende heller.Det kjennes ut som om noe beveger seg der,men det er på det samme avgrensede området hver gang.Er ikke helt sikker, men det føles kanskje som jeg greier å få strukket litt på det hvis jeg beveger mye på ryggen.Men det gjør ikke vondt heller.

Hvis jeg prøver å se meg sjøl på ryggen i speilet, kan jeg heller ikke se mye unormalt her.Jeg har vel 2-3 føflekker på ryggen, men de ser ikke spesiellt skumle ut.Eneste rare er at den ene føflekken har en hvit rund ring utenfor selve føflekkområdet.Kan minne om,slik arrhud, bortsett fra at den er rund og ligger utenfor kjerneområdet(hevelsen).

Jeg har og prøvd å stikke meg sjøl rundt i området med fingrer og andre ting for å kjenne etter unormaliteter i hele området, men har ikke funnet noen klumper e.l

Synes det er litt skummelt når det kjennes ut som ting kravler rundt på et lite område på ryggen.Og jeg tenkte litt på at det kunne være kreft, men jeg vet ikke.Hudkreft?

Skummelt..

Jeg kommer til å gå til lege snart for å sjekke det uansett, men hvis noen har noen synspunkter om hva dette kan være utifra egne erfaringer eller hva de vet om kroppen, så er det fint.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131021-merkelig-prikking-p%C3%A5-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...