Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

jeg er en person som har hatt problemer med tetthetsfølelse i begge ørene siden begynnelsen av mars 2003.

Jeg har vært hos 4 leger og 1 øre-nese-halsspesialist.

Desverre har ingen kunnet hjelpe meg og jeg har fått medikamenter som renexin (tabletter ) pluss renet for ørevoks et par ganger. Plagene varierer opp og ned fra dag til dag og fra ulike tider på dagen. I tilegg har jeg prøvd fotsone terapi som har hjulpet meg en del , men er fortsatt langt fra frisk. Til sist har jeg nå fått time hos en øre nese hals spesialist som påstår han heller ikke kan gjøre noe. Mht at jeg er tynn og slank har han påpekt at det muligens kan skyldes for lite fett og at jeg muligens bør legge på meg. Han påstår problemet skyldes evt åpen øretromppet og eller evt at den muligens ikke fungerer helt som den skal.

til sist i mitt siste håp kunne jeg bare tenke å høre om noen av dere har noen gode tips og råd , på toppen av min evighetsgående frustrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131067-%C3%A5pen-%C3%B8retrompet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...