Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk positivt - tenk på at du er HELDIG som slipper å dra giften ned i lungene dine. Unn deg selv å synes litt synd på de som ikke klarer å la være å innhalere dritten.

Tenk som så: Du hadde jo ikke frivillig stukket bilens eksosrør i kjeften, og begjærlig dratt eksosen ned i lungene.

Les noen utvalgte kapittler fra boka om igjen når det røyner på.

Hilsen meg som sluttet med Carr for 5 måneder siden (*stolt*). Tror faktisk den 3. dagen var den værste for meg også... Lykke til!

Jeg synes du skal lese boka en gang til.

Jeg måtte også bruke litt viljestyrke etter å ha lest boka. Men det har aldri vært så lett å slutte som nå.

Slipper den ekle røyklukten i boligen og klærne, æsj.

Mye lavere hvilepuls, har spart en drøss med penger, slipper å tenke på røyk, særlig når det ikke passer å røyke.

Er bare så lettet over at jeg endelig er kvitt nikotinavhengigheten.

Husk, mye av røyksuget er psykisk.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Gjest røykeslutteren

Holdt på å rable for meg oxo i dag.. Holdt meg siden fredag! Men i dag var det rett før jeg handlet meg en ti pakning!! Om jeg er glad for at jeg ikke gjorde det? Ja, det kan du banne på!!

Skal klare det her!! Og jeg stemmer FOR Carr :) Han har noen sinnsyke gode poeng, som selv ikke viljestyrken kan overgå!!

Sugene går over, stå på!!

Annonse

Holdt på å rable for meg oxo i dag.. Holdt meg siden fredag! Men i dag var det rett før jeg handlet meg en ti pakning!! Om jeg er glad for at jeg ikke gjorde det? Ja, det kan du banne på!!

Skal klare det her!! Og jeg stemmer FOR Carr :) Han har noen sinnsyke gode poeng, som selv ikke viljestyrken kan overgå!!

Sugene går over, stå på!!

Jeg måtte stoppe i dag tidlig og kjøpe røyk :-(

Prøver igjen på mandag.

Gjest røykeslutteren

Jeg måtte stoppe i dag tidlig og kjøpe røyk :-(

Prøver igjen på mandag.

Neeeei... Å så dumt da! Men dagen i dag er helt sinnsyk! Tenker stadig på det.. Hvordan er du nå da etter du røyket? Klar for å slutte en gang til liksom??? Og tror du det blir like vanskelig? Jeg har aldri sluttet før og lurer på om en sprekk ødelegger alt! Eller om jeg klarer det for det....

Neeeei... Å så dumt da! Men dagen i dag er helt sinnsyk! Tenker stadig på det.. Hvordan er du nå da etter du røyket? Klar for å slutte en gang til liksom??? Og tror du det blir like vanskelig? Jeg har aldri sluttet før og lurer på om en sprekk ødelegger alt! Eller om jeg klarer det for det....

Jeg lurer på hvorfor jeg er så dum at jeg røyker for det finnes ikke godt. Tror likevel jeg skal roe ned i noen dager før jeg starter på igjen med friskt mot.

Gjest røykeslutteren

Jeg lurer på hvorfor jeg er så dum at jeg røyker for det finnes ikke godt. Tror likevel jeg skal roe ned i noen dager før jeg starter på igjen med friskt mot.

Ganske utrolig!!!! Men gikk og kjøpte en tipakning istad.. Herregud så fjern jeg er, men røyker opp i dag og starter på ny i morgen :)

Måtte jo bare teste og se hvordan det var å sprekke ?!?!?!? Vannvittig god unskyldning, NOT!

Men vi gir ikke opp, gjør vi vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...