Gå til innhold

Neseskylling-morgen eller kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Neseskyller

Jeg er plaget med tett nese og er gravid, derfor vil jeg prøve å unngå å ta nesespray.

Tenkte forsøke neseskylling som metode for å få friere pusterom.

Er det best å gjøre dette morgen eller kveld?

Hvor mye salt skal man ha i vannet?

Skal det være varmt vann?

Håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131288-neseskylling-morgen-eller-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det stod nesekylling....lurte på hva det var!

Tett nese har jeg hatt i mer eller mindre 2 måneder - helt forferdelig! Var kraftig forkjølet fem uke i strekk, og hadde en uke "fri" i jula. Nå begynte forkjølelsen igjen på onsdag, og jeg MÅ bruke Rinox om natta for å få sove. Saltvann virker ikke på meg.

Men noe som virker kortvarig, er å sitte med en kjele kokende vann og et håndkle over hodet og puste dampen inn.

Gjest Neseskyller

Trodde det stod nesekylling....lurte på hva det var!

Tett nese har jeg hatt i mer eller mindre 2 måneder - helt forferdelig! Var kraftig forkjølet fem uke i strekk, og hadde en uke "fri" i jula. Nå begynte forkjølelsen igjen på onsdag, og jeg MÅ bruke Rinox om natta for å få sove. Saltvann virker ikke på meg.

Men noe som virker kortvarig, er å sitte med en kjele kokende vann og et håndkle over hodet og puste dampen inn.

Takk for svar!

Kokende kjele høres bra ut, husker jeg gjorde det da jeg var liten. Tror mor hadde eukalyptus el.l. i gryta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...