Gå til innhold

Vil bli høyere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg ville tenkt meg godt om før jeg puttet i meg medisiner som gjorde meg høyere, eller lavere, for den saks skyld! Det er uansett hormonpreparater som må til. Og disse kan ha en negativ virkning på kroppen ellers. Jeg kjenner et tilfelle der veksten ble stoppet. Vedkommende fikk dessverre kreft i ung alder. Du er ennå ung, og kan vokse mer, hvis det er et mål i seg selv. Dessuten er ikke 1.60 for lavt, det er mange som er på den høyden. Bruk ungdomstiden til å fokusere på det som er bra, og ikke at du er lav. Det er sikkert mange som er på samme høyde som du, også, forresten.

Vet av egen erfaring at problemene i tenårene virker enorme, men når man blir eldre kan man bare le av det som man så på som problemer, og hvilket nummer man gjorde ut av det.

Vend fokuset utover, vær åpen mot andre mennesker og deres ulikheter, så vil du se at du vil bli mer fornøyd med deg selv også! Lykke til - og godt nytt år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131377-vil-bli-h%C3%B8yere/#findComment-806062
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...