Tandbergss Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jeg har vært innlagt på sykehus til observasjon da jeg ble veldig svimmel og følte meg uvell. Følte litt smerte i venstrearmen, samt at denne var slapp. Jeg ble også veldig trøtt etterpå, med påfølgende frysing og skjelving. Jeg ble lagt inn på hjerteavdelingen og tok sykkeltester og masse blodprøver, men ble sendt hjem igjen da de ikke kunne finne noe galt med hjerte mitt. Det har nå gått 1 mnd. etter at jeg var innlagt på sykehuset, men jeg føler meg stadig ikke frisk. Føler meg veldig slapp og til tider uvell. Hva kan dette skyldes?? 0 Siter
Einar Søyland, spesialist i hjertesykdommer Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Svar til Tandbergss. Jeg mangler en rekke opplysninger om deg for å kunne svare detaljert, bl.a. alder, kjønn, tidligere sykdommer, fysisk tilstand, medisinering, osv. Ut fra det du angir kan det virke noe usannsynlig at det er ditt hjerte som har utløst din tilstand. De symptomer du hadde forut for innleggelsen gir mer mistanke om at det er en nevrologisk årsak (i ditt nervesystem). Jeg regner imidlertid med at man på sykehuset har vurdert dette og supplert hjerteundersøkelsene med andre tester. Hvis du fortsatt har dine symptomer bør du be din lege om å revurdere situasjonen, for dermed å komme igang med å avdekke årsaken til dine plager. Jeg kan ikke si mer enn dette på grunnlag av de opplysninger du har gitt meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.