Gå til innhold

Brystreduksjon/konsultasjon

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig tort å ringe å bestille time for konsultasjon til brystreduksjon. Har også satt meg opp på operasjon i mars fordi det var så lang ventetid.

Jeg veier som berit1 noen kilo for mye så jeg håper at jeg får lov å få (betale selv) brystreduksjon for det. Veier ca. 66 kg og er 1.60 høy.

Har ikke sånne kjempepupper, C-cup, men jeg syns de er alt for store og henger.

Er det noen som vet hvorfor noen tar narkose? Hvis jeg skulle ha det så ville det være enda lenger ventetid. Er det noe jeg bestemmer selv, og gjør det forferdelig vondt uten?

Må innrømme at jeg gruer meg til å kle av meg foran legen, men nå har jeg drømt om dette i over 10 år så nå får det bare stå til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131573-brystreduksjonkonsultasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har hatt brystreduksjon og er kjempe fonøyd. Legen er så vant til å se på pupper at det er helt problemfritt var sånn selv jeg også! Det er ikke noen sak si ifra og du vil få til svar at pupper er pupper og at det ikke er noe å bry seg om!! Lykke til : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...