Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem! uøsnket hårvekst!

overalt på kroppen har jeg hår! ikke bare på normale steder som leggene, men på magen, ryggen, ansiktet osv.

Dette er noe jeg virkelig sliter med og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg vil ikke gå med topper for det syns! Jeg vil ikke ha kjæreste for jeg er redd for at dette ødelegger..

Jeg vet at det fins midler/medinsiner/kurer man kan ta for å få mer hår, er det noe man kan ta for å bli kvitt dette? Jeg mener bortsett fra hårfjerningsmidler som bare varer en stund? det er alt for dyrt å få gjort det med laser osv. er det ikke noe jeg kan ta?

Dette er et kjempe problem og jeg bruker så mye tid og krefter på det! kan noen vær så snill og hjelpe meg for jeg orker snart ikke mer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131744-u%C3%B8nsket-h%C3%A5rvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har dessverre ikke noen tips til kremer eller kurer, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din slik at du kan bli vurdert for å få hjelp andre steder. Dersom dette er ett stort psykisk problem for deg så er det sikkert mulig å få en del dekket over trygdekassen. Jeg ville nå iallefall ikke la det være uprøvd.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...