Bertone Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 SMERTE I TESTIKLENE -------------------- Jeg er 24 år og har hatt smerter i testiklene i 3 uker. Smerten er mere eller mindre konstan i begge eller kan noen ganger bare føles i en av dem. Det kan variere fra dag til dag. Jeg kan også ha smerte i lysken og et lite stykke ned på låret. Jeg har opplevd og ha ett par dagers opphold av smerten . Jeg har ingen hevelse og kan ikke kjenne noe unormalt med handa, og ser ingen synlige merker.. HELÅRSRHINITT ------------------------ Dame på 52 år, har vært plaget med dette i ca.5 mndr. Har prøvet Nasonex uten virkning. Om plagene ikke skyldes allergi, hva kan årsaken da være og hvordan kan jeg bli kvitt det. Har blitt testet for midd, sopp, husstøv, dyrehår, og forskjellige typer pollen, svakt utslag på gress pollen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131891-smerte-i-testiklene-og-hel%C3%A5rsrhinitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Smerter i testiklene/pungen bør undersøkes av lege; mange årsaker finnes, alt fra infeksjon i bitestikler, små årebrokk eller andre ting som ligger i klem. Kanskje bør det taes en bakterieprøve både av urinen og av urinrøret. 2) Rhinitt kan skyldes tørr inneluft, eller generelt dårlig inneklima. Dersom ikke Nasonex har hjilpet bør legen din kanskje henvise deg til en øre-nese-halslege; plagene kan skyldes bihuler eller nesepolypper. Ganske uvanlig at Nasonex ikke hjelper; dusjer du på riktig måte?? Noen dusjer så spruten kun treffer huden opptil ytterst i nesen. Nesehulen går rett innover; hold ansiktet foroverlent og spray så rett opp. Saltvannspray flere ganger daglig kan anbefales. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131891-smerte-i-testiklene-og-hel%C3%A5rsrhinitt/#findComment-812119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.