Patate Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei! Jeg har nylig hatt en CT-undersøkelse pga kronisk hodepine (jeg måtte vente 1,5 år før jeg fikk en time på sykehuset for å sjekke det!!!!). Når jeg kom hjem så lå det et brev fra sykehuset med en ny time, denne gangen for en lumbalpunksjon. Jeg er redd... Jeg har søkt informasjon og fant ut hva legene kanskje kunne mistenke. Så jeg er ikke noe særlig roligere!!! Hva skal jeg gjøre hvis legene skulle finne ut noe alvorlig sykdom? hva skal jeg si til mannen min? Og jeg har en datter som er 3 år...Hva kommer til å skje? Hvis de finner ut at jeg lider av noe alvorlig, kan jeg dø av en av disse forskjellige sykdommer de har mistanke om for å ta en slik prøve? I så fall, hvor lang tid skulle jeg ha igjen? Jeg er redd og bekymret for min lille families framtid... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131903-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.