Gå til innhold

Influensa

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt influensa i snart to uker i strekk nå.

Begynner virkelig å bli lei av og hoste.. Hadde feber de første 3-4 dagene, deretter snørr & gørr og til slutt nå de siste 4 dager, litt s&g og masse hosting. Får ikke sove om natta, kan ikke ligge nede da hoster jeg, men får heller ikke sove sittende. Jeg har de siste 4 nettene ikke sovet. Jeg har sittet oppe frem til tildig morgen, da er jeg så sliten av hosting og genrellt av å være våken at jeg slukner veldig brått hvis jeg legger meg da. (sover da fra ca 05-06- til 11-14:00)Har prøvd å holde meg oppe helt til kvelden, men det er ikke lett når man har såpass lite oveskudd som man har ved influensa. Har prøvd litt av hvert, men hostingen vil ikke gi seg. Hoster bare 1/10 så mye når jeg er oppe. Fikk noen tabletter mot hoste men de hjalp ikke, jeg liker ikke hostesaft.

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131940-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annette 73

Hei mann 29 Agder

Det høres ut som om det er den nye influensaviruset du har, og da tar det såpass lang tid også før du vil føle deg bedre.

Når det gjelder hostingen kan det også komme av en irritasjon i luftveiene, og i dette tilfelle vil jeg råde deg til å gå til lege for å få resept på en hostesaft som heter cosylan. Den gjør underverker. Jeg har i hvertfall god erfaring med den.

GOD BEDRRING OG GODT NYTT ÅR TIL DEG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131940-influensa/#findComment-810238
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...