Gå til innhold

Er Rembrandt-tannpasten effektiv??


Gjest Mikra

Anbefalte innlegg

Gjest Mikra

Har tendens til gule tenner og har fått anbefalt av en venn å rpve Rembrandt. Er denne effektiv??

Finnes det andre tannpaster som virker???

Jeg vil nemlig ikke bleke tennene mine. Det blir for kunstig for meg, samt at jeg ikke har råd.

Hvilken tannpasta skal jeg bruke da?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Jeg vet ikke om det ville være riktig av meg å omtale spesielle produkter i denne spalten.

Tannpastaer inneholder slipemidler som fjerner misfarging fra tennene. Noen tannpastafabrikanter påstår at produktene deres gir hvitere tenner, men ikke at de bleker tenner. Altså tenner som gulere enn ønskelig eller der misfargingen sitter inne i tannemaljen.

Det måtte et særs effektivt blekemiddel til for å kunne bleke tenner med noen minutters tannpuss hver dag.

Jeg er redd en slik tannpasta ikke finnes og at vi som ikke vil ha tennene våre bleket på annen måte må leve med den tannfargen vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...