Gå til innhold

Helse-Norge på tryne? ja

Anbefalte innlegg

jensemann1365380628

Skal prøve å fatte meg i korthet da jeg nå har vært sykemeldt i over 1 år,pga store smerter i mitt gamle lyskebrokk hø.side(brokkoperert 4uker gammel.det er 2 lange strenger i mitt brokk).Disse smertene går ned i høyre lår(innsiden ) og ned i høyre testikkel!! Kan det over hode bli værre?? Nei!! Gikk først til en fastlege der jeg bor,og han stolte jeg jo på.Fikk piller og sykemeld.Dette dro ut og jeg trodde jeg skulle dette om.Dvs.han trodde alt kunne fikses med piller.Jeg spurte til og med om han kunne legge meg inn på et sykehus,da jeg nesten ikke klarte å stå på beina.Da fikk jeg til svar at det var vanskelig med plasser!!

Han klarte også å si at jeg TRODDE jeg hadde vondt.Da smalt det for meg.

Byttet fastlege og kom til en utlending.Han har tatt tak i prob.og jeg havnet på kir.avd.på .....

Her ble jeg operert.Men smertene er ikke blitt bedere da de IKKE gikk inn i mitt gamle brokk som jeg ga utrykk for.

Dette er en stor skandale,og jeg har heller ikke pratet med legen som opererte meg!! Han har heller ikke tatt kantakt!!!

Det er mye jeg kunne skrevet her ang.motgang i helsevesenet.

Men jeg orker simpelten snart ikke mer.

Jeg har kjempet mot et system som ikke virker i det hele tatt.

Jeg har til og med snakket meg sykehuset ang.fjerne den ene testikkelen pga smerter,men da sier de at det må jeg ikke finne på å gjøre.

dvs brokk og høyre testikkel må det vel gå an å fikse på,men det virker som om ingen vil ta ansvar!!

Jeg sitter her nå på trygd!! Dette er totalt mot min vilje og jeg vil bare jobbe!! jeg savner jobben min!!!

Er det rart folk gir opp??

Hører så fint på tv og media at folk må i jobb og ikke på trygd!!!! fy-fan!! for et helsevesen.

Hvordan skal jeg nå frem i dette systemet?

Er det en Spesialist eller noen andre som kan hjelpe meg???

Eller må jeg simpelten ut i media????

Håper noen har forståelse for min situasjon,og kan skrive noen linjer.Det har gått så langt at jeg nå må døyve smerten med paralgin-forte og valium!!

Venlig hilsen Jensemann

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132055-helse-norge-p%C3%A5-tryne-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...