Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Kulen er høyst sannsynlig et lite brokk i midtlinjen mellom magemusklene. Typisk er at kulen er druestor og ganske myk. Ofte blir den litt øm ved mye bruk av bukpressen; srlig ved samtidig vridniner. Dette opereres kun dersom det er er betydelig problem. Plagen kan også være en fettkul. Kontakt legen din om du bekymrer deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132073-kul-i-maven/#findComment-812127
Del på andre sider

XiX1365380630

Kulen er høyst sannsynlig et lite brokk i midtlinjen mellom magemusklene. Typisk er at kulen er druestor og ganske myk. Ofte blir den litt øm ved mye bruk av bukpressen; srlig ved samtidig vridniner. Dette opereres kun dersom det er er betydelig problem. Plagen kan også være en fettkul. Kontakt legen din om du bekymrer deg.

Jeg har også en på samme plass... den plager ikke meg og gjort nesten aldri vondt.

Det jeg har merket er at den kommer visst jeg gjør spesielle bevegelser til spesielle gjøremål. f.eks. fotball spilling eller sterk utholdenhet løping.

Jeg trykker den bare på plass igjen så den forsvinner og vips, så er den borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132073-kul-i-maven/#findComment-814399
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...