sunni1365380629 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hei.. jeg har nettopp begynt å røyke , og når jeg har røyken i munnen og drar det ned i halsen, får jeg så vondt et sted i halsen!! hva er dette for en reaksjon?? og hvor lang tid vil det ta før det forsvinner?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132243-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blæh! Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dette er sannsynligvis det farlige anti-røykesyndromet. Det beste du kan gjøre er å røyke 40 sigaretter på under to timer for å kvitte deg med den ekle følelsen. Kanskje du skal vurdere å la være å begynne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132243-hjelp-meg/#findComment-814712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkerøyker, som ikke drikker Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dette er sannsynligvis det farlige anti-røykesyndromet. Det beste du kan gjøre er å røyke 40 sigaretter på under to timer for å kvitte deg med den ekle følelsen. Kanskje du skal vurdere å la være å begynne? Beklager, vet ikke andre råd enn å slutte. Eller også å la være å begynne for ditt tilfelle. Hvorfor er det så mange jenter som på DØD OG LIV !! Må røyke?? Det er jo et så stort "TURN-OFF for mange gutter. Jeg vil ALDRI velge å date en jente som røyker, uansett hvor flott hun ser ut. Ingen blir tøffere av å røyke, ingen blir mer omgjengelige eller mer sosiale av å røyke. Den såkalte automatiske sosialiseringen som oppstår når en røyker treffer en annen og de tar en blås og en prat sammen. Er ikke mer sosial enn det man blir i klesforretningen når man kjøper nye klær. dvs man prater om løst og fast. --- Den letteste måten å slutte med en ting på, er å aldri begynne. --- Slutt før NIKOTINet tar deg. Beklager hvis jeg ble litt rå, men jeg klarer bare ikke på noen måte å forstå hvorfor man i dagens opplysnings-orienterte samfunn med sterk fokusering på røyk og kreft, sammenhenger, avgifter på tobakk etc. hvorfor man begynner å røyke. Hva er røyk? Nytelse og rus? Man putter en sigarett med tørkede planter i, inpakket i papir i munnen, tenner på den og suger det ned i lungene som en annen bråtebrann. Lukter like sterkt, bare en annen lukt. Les pakningen, RØYKING DREPER står det på alle typer tobakk nå!. I tillegg, tenk på alle pengene som går med. Røyking dreper også økonomien din. Røyk er satt opp som en stor ødeleggende faktor i norsk helse, derfor avgiftbelegges den så sterkt. Rett og slett for å prøve å dekke noen av alle ekstrautgiftene staten har pga røykepasienter. Nå er det ikke riktig å si at staten bare straffer de som røyker, for vi har jo hatt avgift på sukker i mange år. Men "endelig" legger staten en avgift på den varen som faktisk medfører denne spesifikke utgiften. Hadde de bare tenkt like fornuftig når det gjelder bilpolitikk. Tenk hvor mange farlige biler vi kunne fått vekk fra veiene?!! Mindre utslipp en gamle biler, mindre forbruk enn gamle biler. osv. Nå sier jeg ikke at alle skal kjøre rundt i stor Suburban/Tahoe/Gelendewagen osv. men litt nyere sikrere mellomklassebiler hadde nok det norkse samfunn vært tjent med. Da hadde vi nok kunne redusert endel ulykker, skader og dødsfall. Døde i trafikken kan ikke prises. Farlige billister er en annen sak. Beklager avsporingen. Håper alle kunne tenke litt mer fornuftig. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132243-hjelp-meg/#findComment-814849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.