Gå til innhold

er det noe skikkelig gale denne gangen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en jente på 20år som har i over to år vært plaget med hodepine. Den er værst om morgenen og kvelden, og trykker fremme i hodet, bak pannen. Jeg irriterer meg samtidig over en "klikke"-lyd som kommer i hodet mitt når jeg går, som klikker "i takt" med skrittene mine, slik at det høres ut som om noe er løst inni der. Jeg har også de siste to månedene fått den uvanen at jeg nikker litt på hodet, uten å selv legge merke til det, og dette får jeg beskjed om at jeg gjør hele tiden. I tillegg til alt dette har jeg vondt bak øynene, det er akkurat som om jeg _må_ se nedover av og til for å stramme musklene eller hva det nå enn er som ligger bak øynene. Jeg har vært hos øyenlegen og fått bekreftet nedsatt syn, i tillegg har jeg begynt å høre dårlig og har ofte vondt i venste øre, (øye-plagene er på begge øynene).

Jeg tar meg selv i å myse hele tiden.

Jeg sover dårlig og føler meg veldig aggresiv for tiden (kanskje pga mangel på søvn).

Nå begynner jeg å lure på om noe er skikkelig gale, siden plagene blir fler og fler, og forsvinner liksom ikke.

Jeg gikk til legen, men føler at han tar meg veldig lite alvorlig. Han sa jeg kanskje hadde bihulebetennelse og gav meg en kur. Kuren er over og ingenting er bedre.

Noen som har hatt noe lignende som kan hjelpe?

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132271-er-det-noe-skikkelig-gale-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg synes du skal ta det alvorlig. Jeg vet nå ikke hvor gammel du er, men kan du ikke få med deg din mor, mann, kjæreste eller en annen som klarer og overbevise legen om at du vil ha en skikkelig undersøkelse. Om så er at du får en henvisning til en cat-scan ved en privat klinikk eller noe. Det er jo dyrt. Sist jeg gjorde det tok de 700 for ett røntgenbilde. Tror ikke du feiler noe alvorlig, men det er jo verdt å undersøkes nærmere. Det kan jo være noe så enkelt som stramme muskler, men da må du jo få fysioterapi eller noe liknende. Nei, stå på ikke la legen ta motet fra deg.

Mvh

Gjest tantapose

Nei, du skal ta dette alvorlig, legen din bør henvise deg til videre, hadde det lignende for noen år til bake, tror nesten jeg innfant meg med at jeg var "hypokonder" men det viste seg at jeg var alvorlig syk.

Heldigvis ble jeg behandlet i tide og er idag i full jobb og erklært helt frisk.

Altså stå på , det kan selvfølgelig være "stress" problemer men det skal du ikke godta før alt annet er utelukket.

Lykke til. (Vi hører gjerne fra deg igjen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...