Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en sunn ung mann på 21 som i løpet av det siste halve året har blitt sværttynn i håret, Jeg har vel sikkert et genetisk betinget hårtap,da mine viker er blitt svært trukket inn de siste 2 årene, men jkeg føler at hårtapet har blitt svært utpreget de siste 2 månedene og jeg har nesten gjennomsiktig hår tiltross for hår over hele hodet og i tilegg mørkt. Jeg har begynt på først ritalin så dexedrine for behandling av adhd symptomer, tar også ssri preparat, hva kan dette være hva kan gjøres??

Fortsetter under...

Gjest ProfitMaker
Skrevet

Jeg har de siste ukene opplevd det samme som deg, et markant hårtap. Ikke skjønner jeg hvorfor dette skal skje sånn plutselig. Vurderer å prøve disse Arcon-produktene, men er selvsagt usikker på effekten. Har noen erfaringer med dette produktet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...