fiskene80 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er en jente som i mange år nå har vært plaget av svette under armene. Jeg har lest mange av tidligere spm. og svar om dette, men ingen av rådene fungerer. Jeg har prøvd alt av deo`er fra apoteket (stop 24, cosmica++++), men ingen ting fungerer. Yerka og aluminiumsklorid fungerte, men fordi jeg har veldig ømfintlig hud hovnet den opp og fikk sår og skorper under armene (brukte ikke mye). Så nå lurer jeg på om noen vet om noe mildere og effektivt? Eller kanskje noe naturmidler? Har prøvd Vichy som faktisk fungerte bedre enn de andre, men virker som jeg blir "imun" etter å ha brukt den noen dager i strekk. Og da er den også uten funksjon.... Er utrolig plagsomt, og hemmer meg sånn i det daglige. Så hvis noen har noen gode tips er jeg kjempe takknemlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132399-svette-naturmidler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.