Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært til behandling hos homøopat, for angst og depressjon.

Behandlingen besto av både akkupunktur og urter.

Funket fint en periode, men jeg hadde ikke penger til å fortsette...

Jeg blukte forresten Sismed Klinikken på Tveita i Oslo.

Absolutt å anbefale.

Gjest Homeopatica

En homeopat som jobber med klassisk homeopati vil gi deg homeopatiske midler. Endel kan i tillegg tilby f.eks. akupunktur, øreakupunktur, soneterapi og/eller urtemedisin.

Homeopati kan fungere kjempegodt mot depresjon, og jeg ønsker deg lykke til. Pass på at du oppsøker en homeopat MNHL!

Gjest Remi_i_Asker

Hei, jeg mener at du også kan vurdere å gå i samtaleterapi for å jobbe med depresjonen din. Jeg snakket akkurat om at samme "lidelser" ofte kan behandles med forskjellige terapiformer med en kollega i forrige uke (hun er homeopat og akkupunktør, og jeg er psykoterapeut). Hun har en eller to pasienter som går til henne for depresjon, og avhengig av hvordan vi definere depresjon vil jeg si at mange av jeg jobber med har en form for depresjon...

Så det er "mange veier som fører til Rom"

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...