Gå til innhold

Hvor mye betaler dere på Sats?

tjohei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest thetraveller

Hmmm...vanlige priser er vel ca. 400,- pr. mnd. for lokalt medlemsskap, tror jeg. Og rundt 30,- mer for "globalt".

(er heldig og har halv pris selv)

http://www.sats.no

"......................"

Hvordan har du fått halv pris? Bedriftsavtale?

Ønsker meg veldig et medlemskap på SATS selv, men det er for dyrt til at jeg kan ta meg råd. 419 kroner koster det her jeg bor, og skal jeg inn til byen, er det visst enda noen kroner ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du fått halv pris? Bedriftsavtale?

Ønsker meg veldig et medlemskap på SATS selv, men det er for dyrt til at jeg kan ta meg råd. 419 kroner koster det her jeg bor, og skal jeg inn til byen, er det visst enda noen kroner ekstra.

>Hvordan har du fått halv pris?

Venneabonnement Krever de riktige "kontaktene" :-)

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 475. Tror de har satt opp prisen sånn ca 3-4 ganger det siste året.

og du har vært medlem lenge? Jeg meldte meg ut før jul, men meldte meg inn igjen etter jul og da var prisen steget til 499, før betalte jeg 409 pr måned. Bittert:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...