tjohei Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 for lokalt medlemsskap? Jeg har forstått at de har forskjellige priser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hmmm...vanlige priser er vel ca. 400,- pr. mnd. for lokalt medlemsskap, tror jeg. Og rundt 30,- mer for "globalt". (er heldig og har halv pris selv) http://www.sats.no "......................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetraveller Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmmm...vanlige priser er vel ca. 400,- pr. mnd. for lokalt medlemsskap, tror jeg. Og rundt 30,- mer for "globalt". (er heldig og har halv pris selv) http://www.sats.no "......................" Hvordan har du fått halv pris? Bedriftsavtale? Ønsker meg veldig et medlemskap på SATS selv, men det er for dyrt til at jeg kan ta meg råd. 419 kroner koster det her jeg bor, og skal jeg inn til byen, er det visst enda noen kroner ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvordan har du fått halv pris? Bedriftsavtale? Ønsker meg veldig et medlemskap på SATS selv, men det er for dyrt til at jeg kan ta meg råd. 419 kroner koster det her jeg bor, og skal jeg inn til byen, er det visst enda noen kroner ekstra. >Hvordan har du fått halv pris? Venneabonnement Krever de riktige "kontaktene" :-) "...................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetraveller Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 >Hvordan har du fått halv pris? Venneabonnement Krever de riktige "kontaktene" :-) "...................." Smarting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg betaler 475. Tror de har satt opp prisen sånn ca 3-4 ganger det siste året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Smarting Nei, bare flaks :-) "..................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg betaler 475. Tror de har satt opp prisen sånn ca 3-4 ganger det siste året. og du har vært medlem lenge? Jeg meldte meg ut før jul, men meldte meg inn igjen etter jul og da var prisen steget til 499, før betalte jeg 409 pr måned. Bittert:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.