Gå til innhold

i need help!!! fet hud!!!

Anbefalte innlegg

Gjest fet hud

heysann. jeg er en gutt på 21 år.. greit nok.. jeg hadde kviser da jeg var ungdom, ikke lite.. men masse.. på pannen, nesen, haken, kinnet.. ja, over alt. etter at jeg fylte 19 har det roet seg.. men det kom av og til opp underjordiske giganter som bare ble til en stor rød prikk som ble der leeeeenge. spesielt kom disse på nesen, så jeg så ut som ei nisse.

Nå er jeg 21.. har ikke fått noe kviser på nesten et år. men jeg sliter så forferdelig med fet hud og stor talgprodukson.. sorte prikker som tetter igjenn porene, og store opne porer.. når jeg skal legge meg så kan jeg nesten speile meg i huden.. og av og til så blir hudfargen litt sånn, tja hva skal vi si. missfarget.. nesten litt grå kjær i det.. huff, nei livet er ikke lett. Nå har jeg bestemt meg at jeg vil gjøre noe med det. men hvor i all verden skal jeg starte???? jeg har hørt om produktene fra DECLEOR, har tenkt på prøve en liten kur derfra, men hvordan skal jeg starte. får man de på apoteket?? eller skal jeg gå til en hudsalong.. (vet ikke hva det er en gang) eller hudlege (vet om en haug med tannleger, men ikke hudleger) skal man bestille time der?? hva skal jeg si. jeg er ganske flau av meg på det området, tørr nesten ikke å handle på apoteket en gang. Er det noen av dere der ute som har prøvd produktene fra DECLEOR, og hvordan fikk dere tak i de.. kostet de mye.. håper noen av dere kan hjelpe meg. hadde vært kjempe fint :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132771-i-need-help-fet-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...