Gå til innhold

Ehrm.. utslett eller kjønssykdom?

Anbefalte innlegg

Hei..

hadde en litt sur kløe jeg merket for to dager siden, og har siden det fått litt "utslett" på glansen, og noe som kan minne om herpes'sår' rett under glansen, hvis dette er herpes nedentil, kan dette komme av at jeg har hatt forkjølelsessår på leppa og på en eller annen måte har klart å fikle nedentil så det har blitt smitte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132867-ehrm-utslett-eller-kj%C3%B8nssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nittini1365380632

Dette har vi nettopp hatt om på skolen...:) Herpes er ekstremt smittsomt, og kan både smitte fra munn til munn, og munn til kjønnsorgan (eller omvendt). Ganske ubehagelige smerter, og kløe...men utbruddene vil reduseres etter hvert. Bare husk å alltid informer dine sex-partnere om at du har herpes...hvis det ER det du har da. Jeg vil anbefale å gå til en lege straks, mens du fortsatt har dette utbruddet...

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...