Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er ei jente på 40.Var som tenåring utsatt for en ulykke som medførte alvorlige knusningsskader i ansiktet. Har fått god hjelp gjennom mange operasjoner.Det er godt synlig at jeg har vært skadet.Dette plager meg ikke,men nå som jeg begynner å bli eldre.plages jeg faktisk mer av symptomene på dette.Og lurer litt på dette med peeling:vil dette ha noen positiv eller negativ effekt på arrene mine?Pris?

Så diskusjon på Holmgang,hvorfor i all verden blir kun de som har tatt rene sjønnhetsoperasjoner tatt med,hva med slike som bla meg som har lang og god erfaring fra offentlige sykehus og som har vært brukere av nødvendig rekonstruktiv/plastisk kirurgi?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132926-kjemisk-peeling-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Dyp kjemisk peeling, hudsliping eller CO2-laserbehandling kan av og til virke gunstig på arr. Men dette er umulig å si noe om uten å ha vurdert ditt spesielle tilfelle. Prisen vil variere fra noen få til 25 -30 tusen avhengig av område, dybde etc. Hvis du har arr som resultat av skade, kan du kanskje få behandling på sykehus (dvs. gratis).Snakk med fastlegen om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132926-kjemisk-peeling-mm/#findComment-820387
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...