Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er en kvinne som er 29 år. I den siste tiden har jeg begynt å fryse så fælt, har alltid vært varm og ikke hatt problemer med dette. Nå ligger jeg og sover i tykk treningsdress og varmepute. Om dagen går jeg rundt i ull og hutrer. Er trett og tiltaksløs, manglende sexlyst og sliter med søvnen. Magen er et kapittel for seg selv, utrolig treig. Stoffskifte prøver som jeg tok for litt siden viste seg å være normale sa legen, men fikk ikke vite verdiene. Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132927-jeg-fryser-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Synes du skal forlange å få høre verdiene jeg. En annen ting er at du kan være "på veg" til å få lavt stoffskifte. Hos meg skjedde det over noen år. Jeg var regelrett kjempedårlig sånn av og på i alle fall 4 år før jeg ble medisinert. Og da lå jeg i nedre grense innenfor normalen for å få medisiner.

Om du ikke vinner fram i første omgang så ta nye prøver om en 3-4 mnd og se om verdiene har forandret seg. Mange har også ett veldig svingende stoffskifte. Den ene uken innefor og den andre uken utenfor den såkalte normalen.

Stå på, ikke gi deg...

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132927-jeg-fryser-alltid/#findComment-818532
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...