Gjest Eloi Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg tror jeg sliter med bulimi... jeg er så forvirret at jeg vet egentlig ingenting lenger.. Men jeg skjønner ikke - når jeg kaster opp etter måltidene så føler jeg at ikke alt kommer opp ?! Er det ikke mulig å tømme seg helt? Jeg brekker meg til det bare kommer "raper" eller luft.. Men det føles alldeles ikke som at allt jeg har spist er kommet opp.. er det fordi maten "komprimeres" i magen slik at det virker mindre, eller det rett og slett ikke mulig å spy opp alt? Huff, jeg sliter virkelig..Men jeg er sikkert ikke den eneste her.. Tenk at jeg fant et forum for folk som lider av samme ting som meg. Befriende å lese at man ikke er den eneste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132984-bulimi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klem og kos!! Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei! Jeg har bare kastet opp noen få ganger. Jeg har gått ned mange kilo på en helt sunn og naturlig måte, men nå begynner presset å ta overhånd føler jeg.. Jeg følte at jeg hadde gått ned nesten alt jeg trengte, og så ble jeg ikke fullt så nøye med det jeg spiser. Men er fortsatt så nøye at jeg ikke legger på meg. Men likevel får jeg så vannvittig dårlig samvittihet hvis jeg har spsit noe jeg f.eks ikke vet kcal-innholdet i, og da er det enenste jeg orker å gjøre er kaste det opp. Men jeg og føler det samme som deg, føler at det kommer opp så lite i forhold til det jeg spiste. Men nå har jeg bare gjort dette 3-4 ganger, så det er ikke noe problem for meg, men jeg er veldig redd for at det kan bli det. For jeg trodde aldri at jeg skulle gjøre det 1 gang heller... Så her er det mange som har samme problemer som deg, er veldig godt å snakke om synes jeg. Klem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132984-bulimi/#findComment-818978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadows1365380629 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Prøv å ikke kast opp mer, hver så snill!!! Jeg har hatt bulimi/ anoreksi i ca. to år. Det blir et HELVETE til slutt.. I begynnelsen var det egentlig ganske greit. Jeg ble mye roligere, etter at maten var ute av meg igjen. Jeg følte meg renere. Hadde ingen problemer med at jeg kastet opp 1 til 2 ganger om dagen. Det gikk kjempe fort, hadde kastet opp, før jeg hadde tenkt tanken ut.. Det er en refleks, jeg ikke hadde kontroll over. I perioder var jeg lei mat. Klarte ikke å spise. Hvis jeg av en eller annen grunn måtte spise. Spiste jeg, takket pent for maten, og gikk på do. Etterhvert mistet jeg mer og mer kontrollen.. Jeg hadde ikke så mye å si lenger. Spiseforstyrrelsen hadde tatt over hele meg, spiseforstyrrelsen var livet mitt. Det tar ganske mye tid, når man må kaste opp 5 til 6, ganger om dagen. Jeg ville heller sitte hjemme alene og spise for å kaste opp, enn å være sammen med venner. Jeg ble irritert når noen spurte om jeg var sulten. Mat var/...er ikke næring jeg trenger for å leve, mat var/...er bare problemer. Jeg har absolutt ikke begrep på hvor mye mat man skal spise i løpet av en dag. Føler at jeg spiser nok nå, jeg spiser i alle fall det maksimale av det jeg klarer. Jeg har ikke kastet opp på tre måneder nå, KJEMPE STOLT!! Må fortsatt kjempe mot fristelsen... Jeg er ikke undervektig nå. Er ikke helt sikker på om jeg var det heller..??? Veier 49kg og er 1.60 Før veide jeg 44kg. Prøv å ikke kaste opp mer. Du kommer til å miste kontrollen. Det kommer til å skje KJEMPE FORT! Jeg var ganske ute av kontroll etter tre uker. Det ble ikke akkurat bedre etter hvert. Lykke til! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/132984-bulimi/#findComment-821036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.